Muuttovelho

50 asiaa muutosta

Onnistunut muutto lähtee aina huolellisesta organisoinnista. Mitä teet vanhoille kalusteille? Mihin kaikki paperit mahtuvat? Milloin kannattaa muuttaa? On muutama asia, jotka on hyvä tietää muuttoa suunnitellessa.

Keräsimme muuttajan avuksi 50 asiaa, jotka tulisi muistaa. Muuttovelho tarjoaa jokaiselle muuttajalle työkalun, jolla voitte varmistaa onnistuneen muuton. Samasta paikasta löytyy myös kattava tarkistuslista jokaista yritysmuuton vaihetta varten.

Martela hoitaa yritysmuutot ja tilamuutosprojektit puolestanne. Saatte meiltä sekä muuttomiehet, tarvitsemanne muuttotarvikkeet että joustavan, luotettavan muuton.

Ladatkaa omaksi Martelan 50 asiaa muutoista alta ja ottakaa harppaus kohti parempaa työympäristöä.

Haluatko käyttää aikaasi kalusteiden kokoamiseen? Mieti, millaisia lisäpalveluita tarvitset muuton yhteydessä helpottamaan elämääsi.

Tilaa yritysmuuttosi yhdestä osoitteesta. Koska se on helppoa.

Miksi muuttoauto pyörii pihalla ympyrää? Muistitko ajoluvat? Sovitteko mihin parkkeerataan ja mistä lastataan?

Ennen kuin tuolit lähtevät alta, on ehkä hyvä tietää, kuinka monta tuolia talossa oikeasti on. Inventointi vie aikaa, mutta on välttämätöntä. Ja me voimme hoitaa sen puolestasi.

Ihmiset kiintyvät asioihin. Esineisiin ja paikkoihin. Muutosjohtamisen avulla voidaan valmistaa ihmiset muutokseen ja uuteen tilaan.

Moni arvioi, että muutto hoidetaan parissa päivässä. Niin hoidetaankin, kun asiantuntijat ovat asialla. Aika on rahaa ja hyvä suunnitelma kultaa.

Yksi laatikko. Tai 5000 laatikkoa. Laatikoiden määrällä ei ole merkitystä, 
jos muuttosuunnitelma ja aikataulutus ovat kunnossa.

Lataa ja lue loput 43 asiaa muuttajan oppaasta. Saat sen täyttämällä alla olevan lomakkeen.

Lataamalla tiedoston hyväksyt, että Martela Oyj voi olla sinuun yhteydessä.

Mistä muutetaan
Mihin muutetaan

Share this page